2011. július 30., szombat

Szex az exel?!

Először is kezdeném azzal, hogy ez pusztán elméleti síkon tárgyalandó téma.

Természetesen utánaolvastam a rettentő okos netes fórumokon és elképesztő mennyiségű pár szexel egymással szakítás után is. Ez elgondolkodtatott. Végeztem tegnap este egy kis közvélemény kutatást, amiből az jött ki, hogy P. nem szexelt az exével,és ő történetesen férfi egyed. A. viszont többször is véghezvitte ezt a mutatványt, és ő nő. :) Lehet hogy az én ismerőseimmel van a baj, de általában a férfiak kezdeményezik a szakítás utáni szexet. Persze belebonyolódtunk abba, hogy lehet-e érzelmek nélkül szeretkezni valakivel, akit régebben szerelemmel szerettél... egyesek szerint lehelt, mások szerint nem. Általános vélemény az volt, hogy az egyik fél úgyis többet akarna. Lehet, hogy az első időben még jól esik, mert azt hisszük, hogy mégis megtartottuk a másikat, de butaság lenne azt hinni, hogy csupán a testünkkel képesek vagyunk megtartani. És itt megjegyzem legyen akármilyen díjnyertes pamelaanderzon-teste az embernek! :) De van abban valami izgató, hogy akkor kaphatod meg a másikat, amikor már nem a tiéd...
Sok olyan véleményt is hallottam, hogy ez megalázó helyzeteket teremthet, de szerintem ez csak megbeszélés kérdése.
Általánosságban mondható, hogy egy kapcsolat jó szex nélkül halálra van ítélve, de ugye a szex nem minden. Azonban elgondolkodtató, hogy akkor mi sodor vissza egy férfit a nőhöz, akit elhagyott. Vagy fordítva. Pusztán a kémia?! Csak ennyi lenne? Mert akkor itt kezdődik és végződik egy kapcsolat... Az elején is a kémia a lényeg és bumm a dolgok működnek,összejönnek,csiszolódnak,élnek,terveznek...aztán csak úgy hipphopp elmúlik?!

Ő azt mondja engem védett meg azzal, hogy elköltözött, mert úgysem bírtam volna elviselni az "új" életformáját. Ebben van valami. De ezt is lehetett volna mondani, hogy "figyelj, most úgy érzem nekem erre van szükségem, nem tudom meddig fog tartani...ha szeretnéd tűrd,ha nem akkor lépek..." és tudja az ember lánya, hogy mivel áll szemben. Én mindig a tiszta beszéd híve vagyok, bár tény, hogy az utóbbi időben sok elfojtott dolgom volt, de akkor úgy éreztem megéri. Egy kapcsolat attól lesz jó, hogy az ember ad és kap, felemeli a másikat. Ezáltal gyarapszunk,fejlődünk.
Már teljesen más szemmel nézek rá, mint mondjuk két hónapja. Megerősödött, lett saját akarata, kezd öntudatára ébredni, tud nemet mondani. Mindezért "dolgoztam" én 6 éven át, ő pedig saját erejéből 1 hónap alatt elérte. Nem semmi teljesítmény, lehet, hogy hülye vagyok, de ezért megérte. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése