2011. július 18., hétfő

Hm.

Elmentem a megadott helyre, kicsit késtem...de ugye ez kötelező. Had várjon. :)
Előtte eltöltöttem egy kis időt azzal, hogy kiválasszam mit is vegyek fel, erre a nemes alkalomra, mivel holnap lesz a szülinapja. :) Az ember lánya eldönti, hogy szexis istennőnek, kislánynak, laza csajnak vagy minek is öltözzön fel?! Én az arany középutat választottam, lazán szexis szerettem volna lenni. Felvérteztem magam az összes önbizalmammal és vidámságommal, meg a gombóccal a gyomromba. Gondoltam megkajáltatom szegényt, mivel tök sokat fogyott, nem mellesleg én is. Nehogy már egymást halasszuk éhen :) Megbeszéltük a sokszor 2 perceket, a jót a rosszat, de nem láttam rajta a megbánás jeleit. Nem úgy nézett ki, mint akinek minden okés, és jól van. Feszültséget láttam rajta, és végig a cicimet stírölte :) Nem jutottunk előrébb, nem akarja megoldani a "gondokat". Azért tettem idézőjelbe, mert konkrét dolgot nem mondott, csak, hogy nem volt spontaneitás a kapcsolatunkban. Nézetem szerint ezen lehet változtatni, de Ő nem akar.
Odinkát szerette volna látni. Feljöttünk. Fájó volt látni a konyhában, a lakásban. Láttam rajta, hogy kíván. A. azt mondta egyszer nekem, hogy a szexet és a szerelmet szét kell választani. Attól még, hogy kíván egy pasi nem azt jelenti, hogy szerelmes beléd, és többet akarna tőled, mint egy kóbor numera...Szerintem Ő sem akart volna többet....
Mindegy. Elment. Jót ettem, ittam páleszt, kettőt is, meg a R. finom pezsgőjét is megittam, így pedig elég nehéz megtalálni a betűket a klaviatúrán. :)
Hogy most mi lesz?! Hát esküvő az nem, az tutifix...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése