2011. július 13., szerda

Eszméletlen Esztergom!

Ma megjártuk Esztergomot, Komáromot... Csak 5 órát vonatoztunk a dög melegben, de véghezvittük amiért mentünk. :) És végülis eltölthettem egy egész napot az öcsémmel :) Nem is mostanában volt ilyen. Vagy...helyesbítek...nem is volt még ilyen.
Viszont ez az Esztergom nagy kiábrándulás volt. A "főutca" totál kihalt, sehol egy klimatizált helyiség, se újságos, se hamburgerező... :) Szívás. Nem ehhez vagyok én szokva. De összességében jó volt.

Megnéztem a Másnaposok 2-őt... a film végén ők is felengedték a kívánság lámpásokat. Hát én is felengedtem volna, szeptemberben. De úgy döntöttem elhalasztom, mert még nincs itt az ideje. De valahogy frusztráló, hogy akármilyen fimet, sorozatot nézek, mindegyikben esküvő, boldogság és család van a végén. Irigy vagyok. :(
És ez gáááz... Hiány érzetem van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése