2011. augusztus 28., vasárnap

Lassan elmúlik ez is...

...elmúlik a nyár. Pedig még nem akarom. Nagyon nem.

A két véglet között változott ez a nyár. Voltam nagyon lent és nagyon fent. Most nem taglalnám melyikből volt több, mert még így is az jönne ki, hogy több jó dolog volt, mint rossz. :) De lassan elmúlik. Nem egészen ilyennek képzeltem, de el kell fogadni a változást. És legfőképpen alkalmazkodni kell hozzá...
...kicsit elkalandoztam...és elfelejtettem mit akartam ebből kihozni, de majd még lehet, hogy visszatérek rá...

Tegnap este átjött R. és iszogattunk egy kicsit, persze egész nap dolgoztam, de ez már nekem meg se kottyan. Benne volt a mehetnék és a bugi a lábamba, így elmentünk egy nyitóbuliba. Hát nézetem szerint mind a zenei, mind emberi téren a felhozatal elég siralmas volt. De elegendő mennyiségű piával ezt is túl tudtuk élni. Hajnali 3 körül kerültem ágyba, ma úgy néztem ki, mint egy zombi. :) De nem érdekelt. Én jól éreztem magam. Sikerült elüldöznünk két pasit cirka 5 perc alatt, szóval jó statisztikát zártunk :)

Viszont tegnap reggel nagyon jól ébredtem. Olyan szépet álmodtam...de, ha leírom, akkor soha nem fog valóra válni...bár végülis, már nincs vesztenivalóm. Természetesen Vele voltam álmomban. Itthon voltunk a lakásban, bohóckodtunk, főztünk és minden jobb volt, mint rég. Másképpen éreztem magam, de megfogalmazni nem tudom, hogy mitől volt más. Olyan új és izgalmas volt, de mégis ismerős és természetes. Reggel arra ébredtem, hogy mellettem van, de mikor kinyitottam a szemem szertefoszlott... Nem volt ott. Csak én álmodtam, ahogy érzem, hogy álmában hozzám bújik, és a levegőt is egy ütembe vesszük...
Szép volt. 

Ez már megalapozta a kedvemet és még az embereket sem tudtam annyira utálni, pedig hétvége is volt. :) Egész nap az álmom járt a fejemben...meg kellene valósítanom Vele...csak nem tudom, hogy akarja-e...

Most vasárnap este van, itt ülök egyedül a kanapén és úgy érzem magam, mint akit kimostak. Egyszerre vagyok fáradt, de éber és magányosan boldog. Lehet, hogy a mostanában magamhoz vett több alkohol okozza, de lassan beszámíthatatlan leszek. Gyorsan kell keresnek valakit, aki rendbe szedi az életem. 

Már csak a holnapot kell kibekkelnem és elmehetek a jól megérdemelt szabadságomra. Ma bejelentkezett S.,hogy bérelt egy utánfutót és holnap annyi csokit fog hozni nekem, mert kárpótolni akar a múltkoriért. Leadtam a rendelést, remélem ideér. :) Mi kell még?! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése