2011. augusztus 4., csütörtök

Ereszd el a hajam... :)

Ez a történet pont arra nagyon jó példa, hogy semmit nem kell agyonszervezni.

Elég nehezen akaródzott összejönni ez a siófoki kiruccanás, de amilyen nyögvenyelősen indult olyan jóra sikerült. Úgy indultunk el, hogy 6 csaj végigzúz az éjszakába. Sajnos a 6 csajból 5 maradt, mert A nem jött el velünk. Van egy kiszámíthatatlanul viselkedő férfi az életében, és szerencsétlen lány emészti magát. Felhívott előtte, hogy ő nem jön, mert úgysem tudná magát jól érzeni. Nem is jött el, hiába próbáltuk rábeszélni, hogy annak semmi értelme, hogy otthon üljön és felvágja az ereit (képletesen persze). Befértünk egy autóba 5en és irány Siófok. Szállásunk nem volt, de gondoltuk,hogy 5 bomba nőnek majd ez nem okoz olyan  nagy problémát. Nem is okozott,mert a harmadik helyen kis alkudozás árán,elég olcsó szállást szereztünk. Viszonylag jó volt, hűtővel és 10 méterre a Balatontól. Már a Balcsi parton megkezdtük az alapozást,hogy jó legyen a hangult. Megittunk 1,5 liter vodkanarancsot, ettünk egy lángost és már mindenki kellően kész volt. Volt "partybusz" is, ami tömve volt a város felé.Nem gondoltam volna, hogy ilyen sokan vannak hétköznap este Siófokon a sétányon. Egy hostess csaj mindenképpen be akart minket csábítani valamilyen felfújhatós állat gyomrába, mert, hogy az nagyon félelmetes és izgi. Hát nem mentünk.
A helyen,ahol buliztunk a pultot gyújtották fel, locsolták a piát szóval nem volt gyenge. Nagyon sokan voltak, jót táncoltunk... Hát még hajnalban is ott roptuk. Nekem elég sok helyen filmszakadás volt, de ezzel a bajommal sem voltam egyedül. :) Taxival mentünk haza, de a taxis hamarabb kitett minket, mint, ahol volt a szállás és azt a 200m-t kb. fél óra alatt tettük meg. Sajnos a cipőmet le kellett vennem, de így sem mentem gyorsabban. Közben tobozfociztunk, és versenyeztünk egy virágért, amit végül én nyertem meg. De van egy olyan érzésem, hogy a többiek hagytak nyerni. Mi még a R-val le akartunk menni fürdeni a Balcsiba, de csak odáig jutottam, hogy felvettem a fürdőruhámat és eldőltem az ágyon. Reggel keltett a B. mindenki nagyon szarul nézett ki.Indulás előtt még lementünk a partra reggelizni,mert a K és a B lángost akartak enni. Én megelégedtem a sült krumplival is ala natur. A Zs. vezetett lefelé, de vissza már a B, mert Zs. is nagyon rottyon volt. Olyan lassan értünk haza... Délután 2 volt,mire ágyba kerültem újra és 6ig aludtam. Még most sem vagyok a toppon, mert rettentően hasogat a fejem. De jó volt. :) Ez volt az anti-lánybúcsú.
Köszi csajok!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése