2011. augusztus 2., kedd

Dobozok

Ez a mai nap sem volt jobb, mint a tegnapi...egész nap csak vártam, mérgelődtem, vártam, elkeseredtem, feladtam... Néha már a sírás határán voltam és láttam közeledni a pontot, amikor otthagyom az egész kócerájt és bezárkózom egy üres szobába, egyedül. Minden és mindenki idegesített.

Bosszant a dolog, hogy annak aminek múlnia kellene, nem múlik, a fenének sem. Néha megint erősödik, lecsillapítom, de hasztalan. Magammal őrlődöm, és aki ismer,tudja, hogy nem vagyok egy idegbajos típus,de néha már kitörök. Tudtam, hogy az elején nem lesz olyan nehéz, mert többször átéltem már azt, hogy napokig nem láttam, alig beszéltünk. Most is ilyen érzetem volt. De már kezd tudatosulni is-talán, mert minden nap elmondom magamnak-hogy nem fog visszajönni. Most hiába várom a hétvégét, vagy a kiképzés végét, teljesen felesleges az egész. Próbálok nem várni semmit, és a lehető legkevesebbszer hülyét csinálni magamból. Elég gyenge a sikerem ezen a téren. Teljesen szánalmas vagyok.

Mint ma megtudtam a férfiak agyában nem üresség, hanem dobozok vannak. Mégpedig mindenki és minden számára van egy elkülönített kis doboz. Amik nem érintkeznek egymással. Van egy a barátoknak, a sörnek, a csajoknak, a szerelemnek, a szexnek... És ennyi. Tök egyszerű a mutatvány: kiválasztanak egy dobozt, kinyitják, megnézik, becsukják, visszateszik a polcra. De mindig csak egyet. Sosem többet, nehogy összekeveredjenek a dolgok..mert abból mindig csak a baj van. Ha a szerelmet és a szexet tartalmazó dobozokat egyszerre nyitnák ki, azt hiszem atomháború kezdődne. Ez ez ellen a legjobb módszer pedig az, ha elbújnak és tudomást sem vesznek a keveredésről. A férfiak képesek arra, hogy teljesen elnyomják magukban a "szeretem-érzést". Maguknak sem vallanák be, hogy őket lehet szeretni, mert vonzó, értelmes férfiak. Helyette jön az, hogy "ugyan már, kopasz és pocakos vagyok, úgysem kellek neked".  És mivel ezt érzik, nem tudják magukat sem átadni annak, hogy mást szeressenek. Mert magukat sem tudják.
Inkább elnyomják az érzelmeiket, mert jött az isteni szikra és ők megváltoztatják a világot, és egyszer csak otthon ülős-filmnézős pasiból, a party középpontja lesz. Hatalmas pártfordulás, de élik a saját életüket és ez így nagyon macsós. Ugyan kinek kellenek a nők?! Nem hiányzik a házi kaja, a süti-amit csak neki csinál valaki, a mosott ruhák illata... Nem. Nem hiányzik. Ők most macsók, ezek a dolgok pedig nagyon nem azok. Ők nem lesznek papucsok, mamuszok...de nem ám.
Hát ne is. A nőknek nem mamuszok kellenek, hanem felnőtt, értelmes, érző férfiak, tele magabiztossággal!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése