2011. augusztus 17., szerda

Hullócsillagok

Már dög fáradt vagyok. Gyakorlatilag azt sem tudom megmondani, hogy mikor pihentem ki magam normálisan. A munkanapjaim között 1 szabadnap árválkodik, amikor  jutna időm a pihenésre a semmittevésre. Amit egyszer -olyan régnek tűnik- nagyon jól tudtam csinálni. Egész nap heverésztem, filmet néztem, chipszet ettem sörrel...na jah...akkor még volt kivel. Mostanában semmi örömömet nem lelem az ágyamba. Pedig jó kis ágy. :) Ebbe az egy napba kell belezsúfolnom az összes tevékenységemet.

Kedden sem volt ez másképp. Végre egy kicsit tovább tudtam aludni, de 10:43-kor A. telefonjára ébredtem. Persze a téma a hétfő este lett volna, de sajnos semmi mondanivalóm nem volt. Én élveztem minden együtt töltött pillanatot, és ennyi. Kevéssel is beérem..vesztemre. Viszont éreztem valami "furát" rajta, amit eddig nem... És ez nyugtalanít...

Végre rávettem magam, hogy elmenjek tornázni, ami most már ingyenes, csak el kell járni. Amikor elkezdtem hajtott a vágy, hogy a "nagy napon" majd hű, de szép legyek, vékony, izmos...ne ilyen pudingtestű. Ezért miatta és magam miatt is volt értelme a sanyargatásnak. A nyáron ellinkeskedtem a dolgot, de most újult erővel vágok bele a testmozgásba, sőt hiányzott is már. Persze az indok már változott azóta, de nem mondok le a tornáról. Valakinek még kell, hogy tetszek. Nem hagyhatom el magam.
Amúgy is az utóbbi időben fogytam pár kilót, mert régen többet főztem, nagyokat ettünk...de az elmúlt 2 hónapban talán kettő alkalommal kapcsoltam be a tűzhelyet. Nem szeretek egyedül enni, így gyakorlatilag csak a munkahelyemen étkezem. Nem is rossz fogyókúra, mindenkinek csak ajánlani tudom. Egy kis lelki összeomlás és hullanak is a kilók...nem kell fogyasztószer.
Persze torna után beugrottunk egy kis turkálásra, de semmi értelmeset nem leltünk, viszont olcsón megúsztuk.
Hazaérve Odin már követelte a sétáját, így elmentem vele a tavakhoz. Ott nyugodt szívvel el merem engedni, nem fog kifutni a kocsik elé, max. a vízbe fulladhat bele. Szeretem ott róni a köröket, mert imádom a vizet. Szeretem hallgatni a hangját. Engem megnyugtat.

Nagyon gondolkoztam, hogy le kellene mennem Agárdra fürdeni, mert szép idő volt, csak egy picit fújt a szél. Írtam hát egy sms-t S.-nek, hogy melegítse fel a tavat,mire odaérek. Már fél nyolc volt mire elértem a tóhoz, de megfelelő mennyiségű borral elég meleg lett a víz...ahhoz, hogy beletegyem a lábam, nem az egész testem. Viszont megnéztük a naplementét.

Gyönyörű szép volt. Közben "csobogott" a velencei tó. Jó volt újra látni, szeretek vele beszélgetni. Csak feküdtünk a fűbe és beszélgettünk, közben pedig a hullócsillagokat néztük. Én még életemben nem láttam hullócsillagot. Most pedig láttam hármat is. Szép volt...persze gyorsan kívántam valamit. Jó lenne, ha teljesülne. :)
Éjjel értem haza, de nem bántam, mert egy nagyon tartalmas nap volt mögöttem, amiben semmi erőltetett dolog nem volt. Csak azt csináltam amihez kedvem volt, és olyanokkal voltam, akiket szeretek. Megtaláltam a szép dolgokat, és ez engem boldoggá tett. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése