2011. augusztus 29., hétfő

Az utolsó nap


Végre Szabadsáááág!!! :)
Már éppen itt volt az ideje, hogy elmenjek egy kis szabadságra, mert már kezdtem besokkolni. Alapvetően szeretem a munkám, de néha nagyon kiborító egész nap mások nyűgjét hallgatni. Végülis mehettem volna pszichológusnak is...de nem mentem. Lehet, hogy ugyanitt tartanék, maximum több latin szót ismernék. :)

Most viszont nem megyek több mint egy hetet. Hogy mivel fogom tölteni a szabadságomat nem tudom még, de terveim vannak. Holnap egész nap pihenni fogok, lustálkodom, Odinnal sétálok. Terveztem még, hogy meg néznem az agyaghadsereget, amit a VAM-ban állítanak ki még pár napig. Már korábban el akartam menni, de nem mentünk, most úgy gondoltam, hogy elmegyek egyedül. Még régen vettem Neki egy Csing-et ajándékba. Akkor nagyon örült neki, most valószínűleg az is ott van a dobozában elzárva...
Tervbe van még egy siófoki túra és szalonnasütés is...majd meglátjuk mi jön össze belőle :) És nem utolsó sorban még haza is kell mennem, mert anyukámnak nemrég volt a szülinapja. Sütök neki majd finom tortát. :) Szóval nem fogok unatkozni.

Ma egy nyugodt hétfőre számítottam, ellenben egy idegbajos bandát kaptam. Nem értem, hogy a szülők miért most élednek fel, mikor 2 nap múlva iskola?! Eddig nem néztek naptárra?!
Tegnap este felhívott S., hogy egy nagy adag csokival érkezik ma, és láss csodát megérkezett. :) Csokit is hozott, ő kapott cserébe új cuccokat, mindenki boldog volt. :)
Apukám is befutott, ő egy kosárnyi almát hozott nekem, a finomabb zöldebb fajtából.
Mire egyik rokon-barát elment megérkeztek a "majdnem rokonaim". Pont szünetre mentem volna, így legalább velük is tudtam pár szót váltani.
Olyan gyorsan elment a nap, hogy már este is volt egy pillanat alatt. Elfáradtam, de nem vészes, viszont holnap nem kell dolgoznom menni, tudok tovább aludni...

Igyekszem kipihenni magam. Jó lenne elutazni is valahova...de nem egyedül. :( Csak hát kivel?!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése