2011. szeptember 6., kedd

Zűrzavar

A férfiakon nem lehet kiigazodni! Akinek van mersze, az megcáfolhat, de úgysem fog ez előfordulni. Teljesen más nyelvet beszélünk mi nők, mint ők. Kellene egy külön értelmező kéziszótár, amiből le lehetne fordítani, hogy mit is szeretnének. Ezzel már sokan próbálkoztak tudom, de én olyanra gondoltam, amit nem poénkodnak el a végére...

Szerintem nők milliói, köztük én is, nem sajnálnák rá a pénzt és napok alatt megdöntené az eladási statisztikát. Mert mit jelent az, hogy "szégyenlem magam"?! Nálam azt, hogy "bocs, hülye voltam. Megbántam, amit tettem." Mert, nézetem szerint, ha valamit igaz meggyőződésből csinálok, ha én tényleg úgy látom/érzem/tudom, hogy az jó lesz, akkor nem szégyenkezem miatta. Vagy maximum akkor, ha régen még úgy gondoltam, hogy helyes amit teszek, de mára rájöttem, hogy mekkora egy marha voltam. Talán akkor, talán akkor szégyenkeznék.
És miért is szégyenkeznék?! Mindenét, amit valaki ellen elkövettem. A szégyenkezés nem ugyanaz, mint a bocsánat kérés. Nagyon nem. Csak szimplán rájöttem, hogy mit tettem, és sajnálom az illetőt, akivel azt tettem. De ennyi és nem több. Nincs mögötte más tartalom... tényleg nincs?

Na ilyenkor kellene az a nyavalyás szótár!! Mert mi nők, képesek vagyunk minden kis mondatot darabokra kapni és elemezgetni, hogy biztos ezt így meg úgy gondolta... Hajlamosak vagyunk a semmibe is belelátni valamit. Én igyekszem ezeket levetkőzni, főként azért, mert szeretek két lábbal a földön járni és nem ringatni magam álmokban. Főleg nem lehetetlen álmokban.

Élek a valóságban és abban is vagyok boldog.

Már régóta terveztem, hogy kellene nyelvet tanulnom, mert eléggé kilátástalan a helyzetem így. Találtam is egy nyelviskolát, és csütörtökön már megyek is a tanfolyamra. Mire várjak?! Nincs kihez alkalmazkodni, nincs kinek az engedélyét kérnem. Hát belevágok. :)

Most jöttem meg a tornáról. Jól esett a mozgás. Kicsit kiestem a gyakorlatból, de majd összekapom magam.

Tegnap összehoztuk a K. kiskutyusát az Odinnal. Még nagyon pirinyó a kis Sunny, de jól elvoltak Odival. Kicsit féltem, hogy miként fog reagálni Odin az olyan kicsi kutyusra, mint a Sunny, de nagyon jól viselkedett. Ő volt a felnőtt, és óvatosan játszottak csak. Mi meg jól elbeszélgettünk a K.val és repült az idő. Így egész délután nem is volt gond a kutyával, csak aludt az ágy alatt a hűvös parkettán. :)

Holnap este jönnek a jányok és tartunk egy hatalmas csajbulit nálam :) Lassan eltelik a szabadság, így minden napot ki kell használnom... Megyek is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése