2011. szeptember 24., szombat

"Ha volna két életem...

...tudnám, amit ma nem. Bár volna két életem nevetnék mindenen..."

Ha nekem volna két életem, akkor most reménykedhetek abban, hogy ez még csak az első. Most még egy csomó mindent nem tudok jól csinálni...de majd a másodikban. 
Viszont még most van, az első. És nem nevetek mindenen. Eddig, ha bosszúság ért nem foglalkoztam vele, nem idegesítettem magam.. Tegnap bosszúság ért, és nagyon-nagyon mérges lettem. Ki is adtam, mert rájöttem, hogy nem az a legjobb megoldás, ha az ember elnyeli a feszültséget. Mert egyszer majd szétrobban, kirobban az a rengeteg szenny és az jár a legszarabbul, aki a közelünkben van. Pedig lehet, hogy ő nem is tehetett a dologról. 

A kisebb bosszúságot leszámítva fenomenális napom volt. Egy gyors újratervezés után célomhoz értem, és azzal tölthettem a napomat, akivel jó együtt lenni. Pihentem, áztam, feltöltődtem. Magamba olvadtan feküdtem az oldalán és bizsergetett az érintése. Nem gondolkodtam, kizártam minden zavaró tényezőt, az agyamban tomboló kisördögöt is bezártam a tömlöcébe. Nyugalom volt és békesség.
A test nem hazudik. Kíván, ha érez és nem kíván, ha nem érez. A tekintet és a testbeszéd elárulja az érzéseket. 
Magam is kusza szálakat bogozgatok, ha azt keresgélném, hogy hol is az eleje és hol a vége... Mikor kezdtem el függni Tőle?! Érzelmileg, testileg és mentálisan is... Nem tudom. Azt viszont tudom, hogy ezzel Ő is így van. Ő sem tudja. Mert arra is rájöttem -persze lehet, hogy rosszul gondolom-, hogy Neki nem elsősorban velem van baja, hanem úgy cakli-pakli az életével. Én nem gondolom azt, hogy azzal, hogy engem "kizár" belőle, neki jobb lesz. A lelke mélyén tudja ezt Ő is...


Este még elmentem egy kis baráti összebeszélgetésre. Jól éreztem magam, de valahogy a nagy ivászat része most nem csábított. Ez a hét amúgy is elég rapszodikusra sikeredett. A megszokott dolgaimat megzavarta öcsém érkezése. Hétfőtől csütörtökig volt nálam, de teljesen más világ. Viszont majd igyekszem összecsiszolódni vele legközelebb. :) 
Most egy nyugodt két napnak nézek elébe, hogy mivel töltöm még rejtély, de megoldom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése