2011. szeptember 26., hétfő

(Át)változás...

Én mindig elégedetlen vagyok magammal. Soha semmi nem jó, amit csinálok. Tisztában vagyok a képességeimmel, adottságaimmal mégis igyekszem a lehető legjobbat kihozni abból, ami van...de nehéz, és néha nem sikerül.
Igyekeztem megfelelni Neki is. Mindig új, érdekes programot, vagy pihenést szervezni. De-ma már tudom-,a pasiknak ez nem kell. Nem kell nekik szervezni semmit. Mert így az lesz, hogy mindig azt kell csinálniuk, amit a nőcik kitalálnak, és te bármilyen jó programot találsz ki, akkor se jó, mert te találtad ki... Ezt a nők biztos értik. :) Pasik meg nem nagyon olvasnak...( kivéve a Z.t :) ) Szóval felesleges ilyen hülyeségekkel traktálnunk őket. Minél jobbak akarunk lenni, nekik annál jobban nem kellünk majd.

Ma levágattam a hajam. Elég rövid lett. Tudom, hogy Ő nem szereti a rövid hajú csajokat. De már nincs mit veszítenem. Nem hiszem, hogy a hajam hosszán múlna a kapcsolatunk... Ha még beszélhetek kapcsolatról?! Mindent összevetve én akartam a változtatást és maradéktalanul meg vagyok vele elégedve. Ezúton is köszi A.! :)
Az emberek akkor változtatnak meg magukon valamit, ha belül is érzik a változást. Én érzem. Érzem, hogy változom... De változva is tudom, hogy kell nekem. Szeretek vele lenni, jó vele. Nem kell más.

Türelem rózsát terem...vagy nem terem...
Ez pont nem rózsa...de az olyan giccses :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése