2011. október 14., péntek

Szeress így...


Ez az Ákos elképesztő zenész.
Középiskolás voltam, amikor az első szerelmemtől megkaptam egy Ákos válogatott kazettát!!! Igen, kazettát, mert akkor még nem volt CD, pedig nem is vagyok olyan öreg. De ahogy meghallgattam az első számot, már tudtam, hogy megvan. Megvan az az előadó, akinek az albumaiért akarok pénzt adni, mert jóleső érzés feltenni az új szerzeményt a polcra.
Sok énekes sír, hogy inkább letöltik a netről az új albumot, minthogy megvegyék az emberek. Vajon miért?! Mert némelyik zenei "mű"-ért még a letöltött idő is pocsékolás, annyira rossz. De egy Ákos lemezről tudom, hogy nem fogok melléfogni, szinvonalat kapok a pénzemért.
Az első nagy szerelem, a szakítás, egy csomó emlékem fűződik a számaihoz. Ha bármikor meghallom a dalokat emlékek áradata önt el. És ezért...ezért éri meg pénzt adni. :)

Jó lenne, ha valaki engem is így szeretne. Feltétel nélkül. Olyannak, amilyen én vagyok.
Ennek érdekében sok dolgot tettem az elmúlt időszakban. Elfojtottam dolgokat, mert úgy gondoltam jobb a békesség. Hallgattam, mert úgy éreztem, megbízhatok. De arra kellett rájönnöm, hogy a kimondatlan szavaknak és tetteknek is van erejük. Talán nagyobb is, mint a kimondottaknak. Nálam a fontos érzések mindig kimondatlanok maradtak...nem mutattam, ha bizonytalan voltam, vagy féltem. Miért nem?! Nem tudom. Könnyebb volt így. Magamban elrendezni...nem...inkább... elrejteni a dolgaimat.
Pedig sokszor féltem. Bizonytalan voltam, hogy tényleg azt az embert szeretem, akit nekem akart a Jóisten... Mert, ha igen, akkor meg miért nem megy semmi simán?! Minden egyes közös dolgunkért meg kellett harcolnunk. De a szívnek nem lehet parancsolni. Vele vagyok egész... Ő az, aki nélkül fél embernek érzem magam. 
Féltem, hogy nem jól csinálom az "életem". Igyekeztem mindent átlátni, uralni. Hogy ezzel fedjem el a bizonytalanságot. Viszont úgy látszik, hogy túl jól sikerült. Megtévesztettem Őt is. Mostanra hiába akarom, hogy megvédjen, hogy Ő gondoskodjon rólam...
Pedig eddig bírtam, kész. Most valaki rólam gondoskodjon, engem irányítson...
...mert nagyon nagy szükségem lenne Rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése