2011. október 25., kedd

Ha ez olyan fontos...

...akkor ez az utolsó bejegyzésem ebbe a blogba.

Senkit nem akartam megbántani. Elsősorban a saját magam szórakoztatására kezdtem el írni a bejegyzéseket.

Ugyanakkor nem gondoltam bele, hogy azokra, akik szerepelnek az "életemben", milyen hatással lesz. Nem hittem volna, hogy ennyi embert érdekel a "nyomorom". :)
De érdekel.
Köszönöm Nektek, akik olvastatok, kommenteltetek és kijavítottatok, ha kellett. :)
Mostantól olvassatok normális könyveket, ne az én hülyeségeimet. :)


Neked:

Az ígéret szép szó.
Azzal, hogy letiltom a blogot, talán megérted, hogy mit jelentesz nekem... egyszer megérted majd.
Féltelek...Hogy mitől?! Magadtól. 
Olyan sok dolgot csináltam már, azért, hogy összetapasszam magunkat... de tudom, hogy már nem tehetek Érted/ünk semmit.
Csak ezt.
Tessék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése