2011. október 12., szerda

Eben-guba

A pénteki shopping-party után feltöltődve mentem el a hétvégén dolgozni. Ugyan nem a kedvenceim közé tartozik a hétvégi munkavégzés, de most volt pörgés, voltak emberek, volt probléma és gyorsan kellett megoldogatni. Ez a nekem való. Már amúgy is kicsit uncsi volt a helyemen ücsörögni és lógatni a lábamat.

Kicsit vártam a hétfőt, mert péntek délután úgy váltunk el, hogy hétfő délután jön. A hétfőm totálisan betáblázva, hogy minden dolgomat egy napba sűrítsem, mivel a héten még a péntek a szabadnapom. Alig vártam amúgy is, hogy 10.-e legyen, mert a csuda friss internet azt hozta a tudomásomra, hogy aznap jelenik meg Vavyan Fable -a kedvenc íróm- Kriplikommandó című könyvének az egyik újra kiadott példánya. Nagy reményekkel telve indultam el, hajnalban, hogy magamévá tegyem a könyvet. Alapvetően nem értettem soha sem, hogy nálunk is miért álldogálnak az emberek, már nyitás előtt az ajtóban?! Most én is ott voltam- ugyan, nem nyitásra,de -9 óra 10 perckor a könyvesboltban, és sajnálattal kellett szembesülnöm azzal a ténnyel, hogy a könyv nincs az üzletben. De ami a még rosszabb, az az, hogy meg se tudták mondani, hogy mikor lesz. Totál letörve mentem el vásárolni. :(

Már két hete pörköltet akartam enni nokedlivel. Persze az lett volna jó, ha anya finom nokedlijét ehettem volna, de muszáj voltam magamnak megfőzni...és persze messze nem lett olyan finom. De megcsináltam. Gondoltam meglepem vele Őt, lesz fini vacsi. Viszont este felhívott, hogy menjünk el gubát enni...gubát?! Menjünk. Isteni csokis-banános gubát ettem! Hatalmas adag és nagyon finom volt. Mindenkinek merem ajánlani. :) Persze azért kíváncsi voltam rá, hogy Ő honnan tudja, hogy itt lehet ilyen finomságokat is enni?! Kiderül, hogy Á.-val volt itt. Barátilag. Nem tagadom rosszul esett, de értékeltem az őszinteségét, meg amúgy sem tartozik nekem elszámolni valóval. Lassan muszáj lesz megismerkednem Á.-val, mert nem lehet rossz ember...csak nekem nincsenek vele kapcsolatban jó emlékeim. Ezen pedig változtatni kell. :) Tudom, hogy túl féltékeny vagyok, de teljes mértékben tisztában vagyok vele, hogy mit veszíthetek... Viszont nincs okom nem megbízni benne... Én így érzem.

Jó volt Vele lenni. Látni, ahogy mosolyog. :) Egy szép este volt... miattunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése