2011. október 7., péntek

Egy szuper nap :)

Ma este úgy fekhetek le, hogy túl vagyok egy jó kis napon.

Igaz, hogy reggel az óracsörgésre ébredtem fel, de nem bántam. Shoppingolni mentünk a lányokkal.
Ez már önmagában is örömteli dolog, de az, hogy egy csomó jó cuccot vettünk olcsón az még jobb. Jó, persze becsúszott pár felesleges holmi is, de elenyésző. Néha kíméletlen őszinteséggel mondtuk meg a másiknak, hogy förtelmes az a ruhadarab, amit próbált. Hallgattunk egymásra, így én csak olyan ruhákat vettem meg, amiket tényleg hordani is fogok. Hozzáteszem nagyon jót tett a hangulatomnak az is, hogy belefértem egy 158-as gyerek méretű nadrágba! :) Szerencsére a gyerek holmik olcsóbbak így elég olcsón megúsztam a nadrág vásárlást.

Egyedül ez az idő nem kedvezett, de elég hamar túllendültünk a dolgon. Lassan jön az ősz, vagy lehet, hogy mindjárt a tél. Mindenesetre ez a hideg, nyirkos idő nem tesz jót a hangulatomnak és a hajamnak sem. Rájöttem, hogy ebből a szempontból ráfaragtam az új hajammal, mivel a hosszút csak összekötöttem és ennyi, ezzel muszáj valamit kezdeni. De ma vettem hajlakkot is, holnap lesz a próba nap... :)

Nem nagyon siettem a vásárlással, mert azt mondta, hogy csak délután jön át. Ez, belőle kiindulva, azt jelenti, hogy olyan kettőnél előbb nem jön. Hát már 3 filmet megnézett, mire én 2kor hazavergődtem a shopping-partyból. Sorry, nem körülötte forog az életem. Már nem. Régen úgy rendeztem mindent, hogy minél több időt tudjunk együtt tölteni, de pont ez volt a baj. Most figyelek is rá, meg már jön magától az érzés, hogy nem kell a nyakán lógnom állandóan. Örülök az apró érintéseknek és hagyom, hogy had bújjon Ő hozzám. Élvezem az együtt töltött perceket, de nem esem kétségbe, ha nem velem van állandóan. Változtam...

Ezt a két itthon töltött napot hasznosan töltöttem, mert most egész hétvégén megint meló lesz. Viszont jövő hétvégén szabad vagyok. Kellene egy jó ötlet, hogy mivel üssük el az időt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése