2012. február 22., szerda

Harmónia

Mostanában olyan furán érzem magam... Nem tudom megmagyarázni, hogy mi vagy ki váltja ki ezt az érzést bennem, de összességében harmóniába vagyok a világgal. :)
Ennek pedig rettentő módon bírok örülni. Soha semmi nem tökéletes, nem is kell, hogy az legyen. Valami bosszúság mindig adódik, de sokkal könnyebb ezeken az apróságokon átlendülni, ha szeretünk élni.



Én szeretek élni! A mostani életemet szeretem élni. És hiába érnek rossz dolgok, hiába kell olyanokat tennem, amit nem szeretnék, mégis megteszem és nem érzem azt, hogy milyen rossz nekem. A változások kellenek. Tudom erről elég sokat regéltem mostanában is, de tényleg! És, ha ez az, hogy átlépsz azon az emberen, aki több hónapja csak bánt és semmibe vesz, vagy egy új helyre költözöl...akkor ezt kell tenned ahhoz, hogy boldog legyél. Meg kell tenned. :) Mosolyogva. És izgatottan kell várnod az újat, a mást...

Minden, ami új az izgalmas. Nyitottan, előítéletek nélkül és szeretettel kell fordulnunk minden felé. Nem rossz az, ami jön, csak másmilyen. Viszont lehet még jobb is, mint előtte. Csak merni kell nyitni.

Jöhet egy ember, aki felnyitja a szemünket és rádöbbent arra, hogy mennyire másképp is lehet. Mennyire fontos az, hogy szeress. Mennyire jó, ha úgy töltöd el az idődet vele, hogy élvezed minden pillanatát. Milyen az, amikor egyszerre gondoljátok ugyanazt...csak egyikőtök sem mondja ki... :)

Ilyen pillanatok kellenek ahhoz, hogy megteremtődjön a harmónia...önmagunkkal és a világgal! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése