2011. december 1., csütörtök

Álmomban...

... minden szép :)

Csak mikor felébredek, akkor látom, hogy mekkora "baj" van a Világban. A körülöttem élőket figyelve, néha hálát adok azért, hogy egyedül vagyok. Ez elég gááááz szerintem. Azt látom, hogy a többség őrlődik, vívódik magával vagy a másikkal. Vár a pillanatra, amikor lelkiismeret furdalás nélkül mondhatja ki, hogy "elég már".

Akinek nincs párja, az azért kepeszt, hogy legyen, mert magányosnak lenni rossz. Kell egy ember, akivel önmagunk lehetünk, akivel jó együtt lenni. Ezért még a legvadabb hülyeségeket is hajlandóak elkövetni a szerelem n(h)evében! Hagyják, hogy hülyét csináljanak belőlük, pedig ők is pontosan látják, hogy nem jó ez így. De mindenki attól fél, hogy egyedül marad. Már nem olyan jó buli a szingliség...

Akinek van párja, ott a folyamatos pénz keresés, idegeskedés, gondok miatt a kapcsolat már csak pislákol. Vagy felbukkan egy másik, aki vonzóbb, mint, aki van... a dolog több esélyes. De a lényeg ugyanaz.

Ki ezért, ki azért, de szenvedünk. És míg ez a szenvedés megvan, addig lehet bármennyi pénzünk, időnk...addig soha nem leszünk boldogok. Sablonos, de a lelki egyensúly a kulcsa mindennek.- Szerintem.

Én legalábbis erre törekszem, és csak olyanokkal vagyok, és olyan dolgokat teszek, am(k)iktől jól érzem magam. Persze ez nem mindig sikerül, de mostanában jól érzem magam a bőrömben. A múltkor kérdezte valaki, hogy jól érzem-e magam ebbe a "partyzós" énemben?!...igen. Jól. :) Nem érzem sem időpocsékolásnak, sem pénzbeli veszteségnek, mert ha nem erre, akkor elmegy másra a pénz és minek már a 150-edik táska a gyűjteményembe?! :)
Tudom későn érő típus vagyok...de ez van. Inkább most, mint mikor 30 évesen 2 gyerekkel ülök otthon és várom a férjemet...huuhaaa...ha ezt tervezném bele kéne húznom :) De mostanában nem tervezem, hogy férjhez megyek. Sőt. Nem is biztos, hogy valaha erre vetemednék, mert én hiszek a jelekben. De persze soha ne mondd, hogy soha. :)

Ez a december elég sűrű lesz, de nem baj, ha történnek a dolgok. Erre még rájön az a tény, hogy a karácsony miatt mindenki eszeveszett vásárlásba kezd, ami azt eredményezi, hogy azok is eljutnak az üzletekbe, akik teljesen antiszociálisak. Igazi ínyenc falatok :) akik "feldobják" az ember amúgy sem unalmas napját.
Na, de hajrááá...elvégre nekik is van családjuk, akiket meg kell lepni egy polár pulcsival, mert anélkül nem igazi a karácsony! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése