2011. december 25., vasárnap

Vágyak

Az, hogy ki mire vágyik nagyon sok mindentől függ.

Mikor kisgyerek voltam, állatorvos akartam lenni, és kutyára vágytam. Kamasz koromban éppen egy pasira vágytam. Mostanság egy férfira vágyom. Ezek olyan dolgok, amik az adott pillanatban mind nagyon távolinak és elérhetetlennek tűnnek. Nincs értelme olyanra vágyni, ami ott hever az orrunk előtt, mert akkor nincs izgalom, várakozás...elveszik a lényeg.

Azért a legtöbb dolog, amit szerettem volna lassan összejött, viszont néha ki is derült, hogy teljesen felesleges volt vágyni rá, mert haszontalanság, butaság. Innen tudtam, hogy ezek nem fontos vágyak.

A fontosak mindig ott motoszkálnak az agyunkban, néha eltűnnek, majd újra felbukkannak. Eljátszadozunk azzal, hogy megvalósítsuk-e őket...néha arra jutok, hogy MÉG nem. Mindennek eljön az ideje. Egy rossz időben megvalósított vágy nagyon rosszul sülhet el.

Vannak a spontánul megvalósulók....na ezek a legjobbak! Amikor nem tudatosan valósítod meg, hanem csak úgy magától adja az ég...és létrejön az, amire már régóta vágysz. Ezt hívják csodának.
Nagyon ritka jelenség, de létezik. Én tudom.

Csak hinni kell...és vágyni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése