2012. április 23., hétfő

Hétvége Vele :)

Szeretem a spontán dolgokat. Nem kell mindent megtervezni, átgondolni, csak menni és csinálni ami jól esik, ami örömet okoz.
Ez az elmúlt hétvége...már rég nem volt ilyen felhőtlen 2 napom. :) Imádtam. Vele.

Elfelejtettem minden gondomat, csak élveztem a napsütést, a jó levegőt, és a kacsákat a parton. A víz ütemesen csapódott a partfalhoz, és ez a hang engem egyszerűen megnyugtat. Nem tudok még egy olyan tevékenységet mondani, ami annyira ellazítana, mint nézni a Balatont. :) Már nagy szükségem volt arra, hogy kicsit kimozduljak a megszokott környezetből. Mindennek tetejébe azzal voltam, akivel lennem kellett. Minden tökéletes volt.

Ebből tudja az ember, hogy ott van, ahol kell lennie.

A lehető legjobb helyen, a legjobb emberrel... Mikor egy percig sem fordul meg a fejedben az, hogy mással lennél, mert tudod, hogy Itt vagy a legboldogabb... Vele.

Köszönöm :) <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése