2012. június 15., péntek

Boldogság, nyugalom...

Béke van a lelkemben. Hatalmas nagy béke.
Úgy alszom el, hogy mosolygok és ez a mosoly kitart reggelig. Jó helyen vagyok. Ezt onnan tudom, hogy sugárzom. A jókedvemet nem veheti el semmi és örömet okoz másoknak örömet okozni.

Nemrég vásárolt nálam egy fiatal pár a 2-3 éves kislányukkal. Az apuka megkérdezte tőlem, hogy nem tudom-e hol lehet lufit venni a városba, mert egész nap lufit hajkurásznak,de nem találnak sehol. Benyúltam a fiókunkba és van ott egy köteg "dugilufi"...hát adtam nekik. A kisgyerek nagyon örült, az apuka pedig azt kérdezte, hogy mennyivel tartozik a lufiért?! Semmivel. Engem tett boldoggá, hogy adhattam nekik.

Arra a kérdésre, hogy mi motivál a munkámban ez mondjuk egy jó példa lehetne. Sokszor olyan kevésen múlik, hogy jól érezzük magunkat a bőrünkben. Egy mosoly, egy kedves bók és máris jobb hangulat lesz a környezetünkben.
Persze vannak gondok, mindenkinek és mindig lesznek is, de soha sem azt kell nézni, hogy mennyire rossz nekünk, hanem, hogy belül a lelkünk rendben legyen. Ez sugárzik kifelé...ez akár másoknak is energiát adhat egy fáradt délután. Nem kell feltétlenül pénz ahhoz, hogy másokon segítsünk. Csak empátia és szeretet.

Szeretet, szeretet, szeretet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése